Istoric

    Firma SC. ROMFRUIT HIPER DISTRIBUTION SRL . a fost infiintata in anul 2003, la initiativa actualului Administrator al firmei, domnul Cavaleru Robert. La baza initiativei sale de infiintare a firmei a stat vasta sa experienta in domeniul comercializarii legumelor si fructelor, necesitatea dezvoltarii activitatii de import si distributie la nivel national, conform cerintelor si conjuncturii pietei de legume-fructe la acel moment.
    Ca si locatie si sediu central al firmei a fost ales municipiul Arad, situat in extremitatea vestica a Romaniei, pe motivul amplasarii sale strategice ca si nod de legatura de prima importanta atat pentru traficul international de marfuri, cat si pentru cel local. Importanta municipiului Arad ca si locatie pentru firma este sporita si de facilitatile considerabile pe care acest municipiu le ofera in ceea ce priveste activitatile de vamuire, fapt datorat atat amplasarii sale proxime de frontiera vestica a Romaniei, cat si culturii sale dezvoltate de afaceri.
    Odata cu evolutia vietii economice a Romaniei, s-a dezvoltat si diversificat atat activitatea comerciala, cat si patrimonial societatii noastre. Pornind de la 3 angajati, un sediu si o activitate axata mai mult pe import si distributie, la momentul actual firma detine un teren propriu, amenajat ca si spatiu administrative, spatiu de depozitare si manipulara, parcare camioane si alte utilitati. Ca si activitate, in prezent, firma presupune, pe linga import si distributie, si activitati de depozitare, ambalare, etichetare, sortare si alte asemenea activitati, ale caror scop principal este satisfacerea maxima a nevoilor clientilor firmei. De fapt, acest scop a devenit in timp motto-ul societatii noastre, la cum si asigurarea calitatii si securitatii marfurilor comercializate reprezinta un factor indispensabil imaginii firmei SC. ROMFRUIT HIPER DISTRIBUTION SRL . pe plan national si international.

 
Parteneri
   In ceea ce priveste clientii firmei SC. ROMFRUIT HIPER DISTRIBUTION SRL ., in urma reputatiei pe care societatea noastra a obtinut-o in cei aproape 4 ani de activitate, putem spune ca numarul acestora este intr-o crestere stabila si uniforma. De obicei, clientii sunt selectati si/sau acceptati dupa natura exigentei fata de produsele comercializate, seriozitatea in colaborare, etc. In general, interesele societatii noastre coincid cu cele ale clientilor nostri in ceea ce priveste natura si originea produselor comercializate, calitatea si siguranta respectivelor produse, toate acestea culminand cu satisfacerea necesitatilor consumatorilor la cel mai inalt grad si in orice perioada de timp.
    Printre acei care au fost si sunt clientii nostri mentionam in mod special grupurile de magazine METRO si BILLA, Pietele de Gros Bucuresti si Timisoara, Complexul Comercial de Legume-Fructe Voluntari, Complexul Comercial MALOREX Craiova si altii de o nu mai putina importanta pentru societatea noastra.. In acelasi timp, firma SC. ROMFRUIT HIPER DISTRIBUTION SRL . este deschisa spre colaborare, va primi si aborda cu maxim interes si respect intentiile in acest sens ale oricaror companii. Din acest punct de vedere sunt representative noile contracte de colaborare, printre care si cel cu grupul de magazine AUCHAN, ce urmeaza a fi materializat in viitorul apropiat.
 
Strategii pe viitor
   Pornind de la premiza dezvoltarii continue a pietei si cea a diversificarii cerintelor consumatorilor, firma considera ca fiind absolut necesara cercetarea permanenta a pietei si concordanta cu aspiratiile consumatorilor in timp. Ca si aspect strategic firma considera de prima importanta axarea pe conceptual calitatii ca si factor determinant in conceperea activitatilor si a tacticilor de comportament pe piata. Piata romaneasca a demonstrat in timp ca aspectul calitatii, si implicit a originii ecologice, prevaleaza fata de aspiratiile vizavi de pret, care se stie ca in conceptia consumatorilor nu este niciodata unul corect. Astfel, punand accentul pe aspectul calitatii, se asigura pastrarea segmentului de piata pe care firma il detine. In ceea ce priveste extinderea activitatilor, aceasta se bazeaza pe o eficientizare a procesului de munca, cat si pe extinderea pe alte segmente de piata, prin racordarea la cerintele consumatorilor respective, in acelasi timp pastrand traditia firmei in ceea ce priveste aspectul calitatii.
    Alt aspect pe care firma il considera important este ridicarea nivelului calitativ al produselor autohtone. In acest punct de vedere se prevede o investitie intr-o hala de colectare a produselor locale, care sa corespunda cerintelor de calitate actuale pe piata. Prin oferirea unui prêt bun (si in acelasi timp concurent) pentru produsele colectate se urmareste cresterea concurentei intre producatorii locali, si implicit a calitatii produselor locale, factor ce se apreciaza a fi benefic si pentru piata locala.
    La fel, prin sporirea fluxului de marfuri comercializate, conform previziunilor societatii noastre, se presupune o satisfacere mai mare a cerintelor clientilor si implicit a imaginii firmei, ceea ce presupune o posibilitate mult mai mare de colaborare cu clienti atat locali cat si internationali.
    In viitorul apropiat este planificate implementarea programelor de calitate EUREPGAP si HACCP, certificate ale caror importanta este maxima in comertul actual cu legume si fructe, in ceea ce priveste conformarea cu normele europene, acest aspect este la moment planul in curs de definitivare a activitatilor societatii noastre.